Ki fogja túlélni a járvány utáni válságot?

Napjainkban rengeteg előadást lehet hallani, amelyikben a COVID-járvány utáni újrakezdéssel kapcsolatban adnak marketinges tanácsokat.

Nowadays there are a lot of presentations, in which they are suggests us how to manage our restarting marketing strategy after the COVID pandemic.

Ezek az előadások teljesen feleslegesek, ugyanis mindenki tudja, hogy az fogja túlélni ezt a válságot, aki a legjobb bevétel-kiadás arányt tudja megvalósítani.

These presentations are completely unnecessary, because everybody knows that who will realize the best income-outcome rate will survive this crisis.

Leegyszerűsítve: minél több embert kell eltartson egy vállalkozás, annál kevesebb az esélye a túlélésre.

Simplifying: the more people must be provided by an enterprise, the less chance to survive.

Kiadások szempontjából azok a kisvállalkozók vannak a legjobb helyzetben, akik nem bérelnek semmilyen helységet, és akiknek nincs semmilyen alkalmazottjuk.

From the point of view of outcomes, small businesses, which are not renting any salerooms, and which are not have any employee they are in the best situation.

Bevételek szempontjából a legnagyobb reklám célokra fordítható költségkerettel rendelkezők vannak.

From the point of view of the incomes the enterprises, which have a bigger advertising budget are in the best situation.

Egybevetve: a legnagyobb reklámcélokra felhasználható költségkerettel rendelkező egyéni vállalkozók vannak a legjobb helyzetben.

Combined: the sole traders, who have the bigger budget for advertising are in the best situation.